hallå var är du

ja det kan man ju undra. Här på bloggen har jag i alla fall inte varit på väldigt länge. Men se nu är jag här igen. 

Det har varit händelserika veckor, med resor och arbete. Karlskrona, Bryssel, Göteborg och Helsingborg har fått fint besök. I Bryssel arbetade jag och fick sedan sällskap av den äldste arvingen. Tre härliga dagar tillbringade vi i EU-staden. Jag tror aldrig jag ätit så mycket sjötunga som de dagarna. Jesses så gott!

Detta inlägg skriver jag på min nya bärbara dator. Jag har ju en viss tendens att få mina datorer att insjukna. Antingen tappar jag dem eller så spiller jag något på tangentbordet????? Men nu har jag lovat mig själv och mina närmaste att var snäll mot denna så söta fina Lenova!

Härhemma vankas det studenttider. Den yngsta har fått mössan på sig och hon är så bedårande. Tårarna rann och jag växte säkerligen fem centimeter när hon provade den. Det försökta jag ju dölja - men inte så lätt när man snörvlar och ögonen blir röda. Pinsamt!

Ha det nu gott i vårsolen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0