"himma"

Nu tillbaka i Stockholm efter att ha spenderat fyra dagar ute på Eriksberg på Hotell 11 där världens mest fantastiska receptionspersonal tagit han om mig som om jag vore den VIKTIGASTE gästen på jordklotet. Och visst är det skönt att komma hem, dock har jag inte nått mitt Hjorthagen än. Har bara kommit till Waynes på Stureplan. Men att komma till storstan med allt vad det innebär efter att ha suttit på en altan med utsikt över Älven - eller dinglat med benen nere på kajen, eller spenderat timmar på Älvsnabben. så känns det rätt "hårt"! 

Mitt nyast nöje i Göteborg är att ta Älvsnabben - båten som går från city ut till Klippan - fram och tillbaka och fram och tillbaka igen. För kronor 22:- (Göteborgstaxa) som betalas via sms kan man få en 1,5 timmars tur som heter duga. Och sitta på däck med fantastisk utsikt. Bara att rekommendera.

Snart ska jag träffa familjen. Saknar mina barn - och det kan man göra trots att de är stora och klara sig själva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0