Vår & Bankett

Jag tror - eller rättare sagt jag är övertygad om att våren kom till Stockholm idag. Solen värmde gott och trots lite blåst och tre plädar runt om mig så njöt jag STORT! JÄTTESTORT! Och när solen skiner så ler stockholmarna - jo du läser rätt - de LER! Och kan till och med ibland - men bara ibland prata med brevidsittande på utecaféerna. Det är STORT! Annars de där fem -sex månaderna om året så lever man i en i en bubbla och när den då spricker så vaknar allt till liv.

Nu är det så att jag om en månad ska på STOR BANKETT! Jag lovar att återkomma undervägs om mer information. Dressen är snart fixad nu är det bara de där småattiraljerna till som ska inhandlas. Jesses vad roligt det är.

På tal om de små sakerna - så inköpta jag förra sommaren ett par skor med STORT S! Alltså de var så vackra så tjusiga och så Daisy. Men det blev ett stort hål i kassan och jag fick snåla hela semestern. Men se det gjorde ju ingenting.....

Häromdagen hade jag dem på mig på en fest och så hände det som inte får hända. En gick sönder. Först blev jag väldigt ledsen, sedan mindre deprimerad och nu - nu är det nästan glömt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0