Tillbaka

Jag har "sovit" min törnrosasömn i nio månader. Alltså så längesedan är det som jag skrev här. Men nu längtade jag tillbaka och tänker återuppta mina spekuleringar.

Förresten har ni tänkt på hur härligt det är med vissa ljud? Själv älskar jag när jag hör bilar köra i det grus som blivit kvar från "istiden" alltså vintern. Det är så ljuvligt underbart och jag får vårkänslor av det....

Samma sak gäller ljudet av båtskvalp. Herrejesses - då spritter det i hela kroppen. Vet ni - nog känns det väl att våren är på gång. Trots att temperaturen visar minus 10 grader, så har ju solen synts till flera timmar varje dag. Och jag har suttit ute och kaffat för första gången i år. Jo visst - jag satt på tre filtar och hade en om mig, men den är på gång!





Kommentarer
Postat av: Mari Manfredsson

Vad underbart att du är tillbaks. Jag har saknat dig.

Kram ❤

2013-03-12 @ 07:11:42
URL: http://www.marisdag.blogspot.com
Postat av: Marina

Välkommen tillbaka! Kramiz från Marina

Svar: Tack finaste Marina!
Daisy Balkin Rung

2013-03-17 @ 20:00:04
Postat av: Åsa

Välkommen tillbaka, jättekul!

Svar: Tack åsa!
Daisy Balkin Rung

2013-03-21 @ 22:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0