komma ut.

Det är dags nu. Att berätta och avslöja. I dessa Pride-dagar så ska jag komma ut. Det förhåller sig nämligen så att jag Daisy är en fena på att ta reda på saker och ting om personer. Låter det lite kryptiskt? Ok jag ska förklara.

Att komma ut är inte lätt. Och jag tänker inte bara komma ut en gång utan två gånger. Jag ska alltså här idag den 29 juli år 2009 förtälja och erkänna att jag inte bara är lite spion utan jag också nätdejtar. Jo ni läste rätt. Det händer att jag sitter bakom min dator och försöker träffa drömprinsen eller Han med STORT H! Ännu har jag dock inte gjort det. Nåväl, vi som ägnar oss åt detta fenomen är alla anonyma - tror vi. Och det är där mitt spioneri får utlopp en masse! Jag kan försätta berg och ta ner månen för att försöka ta reda på vem mannen som "flirtar" med mig är. Jag använder mig av en sådan enorm kreativitet så jag är färdig för semester när uppdraget är slutfört. Hur jag går tillväga kommer jag ej att avslöja här, men min nyfikna ådra tar över helt och hållet. Att forska och leta är så fruktansvärt roligt och spännande. Roliga än själva nätdejtandet! Kanske är det något fel på mig?!

Detta att komma på vem den eventuella drömprisen är, utan att han har en aning om detta, tar överhand så när jag väl tagit reda på namn, bostad och rätta ålder så har intresset svalnat. Inte från min sida, utan från Mannen med STORT M!!!

Nu tror jag att ni skakar på huvudet och tänker: har hon inget annat för sig i livet. Nej faktiskt inte. Åtminstonde inte just nu. För jag har semester och har all tid i världen att spionera.

Kommentarer
Postat av: Å

2009-07-29 @ 21:35:32
Postat av: Fredrik

Jaa...vad ska man säga...?

Vet inte riktigt vad jag tycker om den djungeln. Den har nog kommit för att stanna.



Att man tröttnar på för nitiska journalister kan jag nog förstå, dock.

2009-07-30 @ 10:30:08
URL: http://fredrik.vartsollentuna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0