vit som snö

För några veckor sedan var Lill-Jans skogen täckt av vit snö. Nu är den vit av vitsippor. Det är så vidunderligt vackert. Och utanför mina fönster är det också helvitt. Tänk att man blir så glad i hela kroppen. Jag ÄLSKAR våren. Det är den absoluta årstiden. Och jag är säkerligen inte ensam.

Men jag vet också att det finns de som tycker våren ställer så oerhört många krav. Ljuset, planeringarna, utevarandet med mera. Och det gör en del lågmälda. Jag förstår dem. Och jag lider med er som känner så.

Själv mår jag som sämst i november. Då det är mörkt som mörkaste mörkt. Men som sagt nu är det APRIL och ljuvligt!


Kommentarer
Postat av: Mari

Visst är våren underbar, bara man slapp allt pollen. Då skulle jag verkligen vara helnöjd.



Glad Påsk!!!



Kram <3

2011-04-22 @ 20:05:13
URL: http://marimanfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0