ledighet

ja ni läser rätt. JAG HAR LEDIGT! Det har jag gett mig själv, och jag var inte svårförhandlad. Och vad gör man då första dagen på sin långa ledighet? Jo vaknar klockan halvfem, efter att ha sovit i tre timmar. Fast jag gjorde något väldigt mysigt. Tog upp Svenskan från hallgolvet, satte på min kaffemaskin och tände massor med ljus i mitt stora lilla rum. Och på med filt. En härlig start på torsdagen. Så efter några timmar hade jag kollat på Godmorgon och Nyhetsmorgon och hört allt som hänt i världen i olika omgångar. Diskade en STOR disk, plockat och fixat. Vattnat mina blommor och klockan är inte ens halvnio på morgonen.

Nu sitter jag här i soffan och vet inte riktigt vad jag ska göra! Men det är inga stora bekymmer när man är ledig, eller hur!
Lev väl därute!



Kommentarer
Postat av: Karin

Tack Daisy!

Vilket sött rum på bilden

2011-12-08 @ 08:34:21
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: emilia

Vad otroligt skönt och mysigt det låter, en ledig dag bara så där!



Sköt om dig!

2011-12-08 @ 10:28:58
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Ann i lilla Lund

ALLA borde GÖRA som DU GÖR:)

Mitt i all galloperande julstress och alla måsten; har tycker jag och många med mig Julstressen blivit den verkliga högtiden.



"Att lära känna sig själv är egentligen inte konstigare än att lära känna någon annan".



Ha en solig bra dag!

2011-12-08 @ 12:45:57
Postat av: Mari

Det låter som du haft en underbar start på dagen.

Själva så vaknade jag tidigt också idag. Vaknade när älsklingens klocka ringde strax innan 6 i morse. Kunde inte somna om, så jag gick och hämtad min virkning. Satte mig bekvämt i sängen med täcket över mig och virkade tills det var tid att stiga upp runt 7,30.



Kram

2011-12-08 @ 18:45:05
URL: http://www.marisdag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0