dagens lycka

Jag är fullkomligt medveten om att man inte blir lycklig av att gå ner i vikt. Inte den där riktiga lyckan. Men man kan självklart känna lyckorus och välbefinnande! Det vet alla som någongång medvetet förlorat kilon. Och det finns olika graderav och olika sorters lycka!

Idag är min lycka att ha suttit ute och kaffat, flera gånger här i Karlskrona, där jag befinner mig nu. Och en beige blazer i storlek 40, ja just det i storlek 40!
En sak till, äter de sötaste och godaste av jordgubbar just nu också. Man har ju simultankapacitet, haha!








Kommentarer
Postat av: Lillemor Steen

Gud var skönt, och vilken fin liten rosa sak jag ser där på bilden. Att kunna fika ute...ja då är det vår.



Kram på dig

2011-03-24 @ 16:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0