min chef

är tuff sträng butter gnällig högfärdig pompös och pedant. Hon gillar inte när jag tar ledigt och inte gör någonting! Hon tycker helt enkelt att jag är en lat odåga som tar alldeles för oseriöst på livet och arbetet.

Vi har haft den diskussionen många gånger. I 16 år. Vi har förhandlat och diskuterat. Försökt jämka och komma fram till någonting kreativt och gemensamt. Men nä - hon är rigid.

Fast någonstans inom mig, långt inom mig, beundrar jag henne ändå. Att hon står ut med mig som anställd.

Tänkte här visa en bild på henne som jag tagit i smyg. Så kanske ni förstår hur jobbigt jag har det. Sur är hon också?????




Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ständigt dessa chefer. Idag gnällde min om deadlines och säljmaterial så till den milda grad att jag var tvungen att gå tidigare!

2011-03-21 @ 14:30:22
Postat av: Emelie

Hahah Daisy du ger mig också idag ett gott skratt! (VIlket förhoppningsvis förlänger livet) :) Tack för att du bjuder på dig själv!

2011-03-21 @ 15:39:02
Postat av: Mari

Ja du, dessa chefer. Dom är på gott och ont. Så härligt att du bjuder på dig själva.



Kram

2011-03-21 @ 19:10:17
URL: http://marimanfredsson.blogg.se/
Postat av: Sylvia Asklöf

HA, du gav mig ett gott garv så här på måndagskvällen! Underbar humor du har! :) //Sylvia

PS. Har du tid i Kkna så hör gärna av dig för ev lunch!

2011-03-21 @ 21:00:03
URL: http://www.sylviaasklof.blogspot.com
Postat av: Tina T

Säger det igen; att du vågar! Kläm åt henne ordentligt!

2011-03-22 @ 07:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0