som man bäddar

får man ligga, eller behandla människor så som du själv vill bli behandlad! Det är något som följer mig hela vägen. Numera i alla fall. Tänker på det ofta, att de flesta människor jag möter är så oerhört vänliga. Alltså inte ALLA, men faktiskt fler och fler. Från tjejerna på Waynes Stureplan, sköterskorna på Danderyd och mina kirurger till pressbyråkillen på Norrmalmstorg och blomtjejen i Östermalms Tunnelbana. 

För att inte tala om de två receptionisterna på 11 Quality Hotel i Göteborg. De var helt otroliga! Nu undrar jag faktiskt om det kan var så att när jag är vänlig trevlig glad och humoristisk så blir jag bemött på samma sätt?!?! Ja kanske!
Eller rättare sagt, självklart. Det var väl inte så svårt att räkna ut!!!!

Alltså det lönar sig att vara trevlig och glad! JAG VET!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0