avundsjuk

Jag vet att det är en av de stora synderna - att vara avundsjuk. Fy fy. Men jag kan inte stoppa det. Jag har verkligen försökt att inte vara det - avundsjuk alltså. Det är ju ingenting man "kommer ut med" sådär bara. Men eftersom jag nu är rätt öppen med saker och ting?!?! så erkänner jag det här och nu - att jag är avundsjuk. Jätteavundsjuk.

Jag är helt enkelt avundsjuk på mig själv som fick spendera helgen ute i den Stockholmska skärgården. Tre helt ljuvliga höstdagar med strålande sol, röd-grön-gula träd, klarblått vatten och härliga trappor att dricka kaffe på.

Det hela blev inte sämre av trevliga människor och sanslöst god mat. Jag är avundsjuk på mig själv!



Kommentarer
Postat av: Karin

Jag är avdunsjuk på de som får känna på höst nu!

2011-10-17 @ 14:05:37
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: marina

Härligt!

Jag är avundsjuk på dig;-)

Själv har jag jobbat denna helgen!

Men det är kul att jobba i fint väder också:-)



Kramiz Marina

2011-10-17 @ 19:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0