bortskämd

har jag blivit kan ni tro. Har varit i Norrköping för ett reportage och sov över på Hotell Strand. Ett litet boutiquehotell precis vid strömmen. Alltså tre minuter från stationen och tio minuters promenad till trevliga Knäppingsborg. Hotellet är familjeägt och vid frukosten hade jag förmånen att prata med ägarinnan. Vilken kvinna! WOW - positiv, läcker och framgångsrik. Matsalen går helt i vitt med en vidunderlig utsikt över strömmen. Tyst tyst nästan bara det knarrande golvet och rådhusklockorna som hörs. En oas i vår vardag. 
 
NU sitter jag i salongen och blivit serverad en god kopp kaffe. Känner mig som en drottning. 

Kommentarer
Postat av: Ann Lidfeldt

- Känner plötsligt ett sting av den "kungliga svenska avundsjukan" - men borstar snabbt bort den trista sjukan...!:)Låter fantastiskt härligt!

Svar: Sötaste annson - det är så ljuvligt kan du tro. Snart på väg t Linköping för ett jobb där också men passar på att njuta varje ledig stund <3
Daisy Balkin Rung

2014-02-06 @ 13:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0