avundsjuk

Alltså det är väldigt sällan - till och med ALDRIG - som jag är avundsjuk. Fast idag är jag det. Och jag ska erkänna för er på vem. På mig själv. För jag har nämligen semester - SEMESTER. I eftermiddags tog jag flyget till Genève och sedan tåget till Lausanne. Här ska jag tillbringa fem dagar hos en god väninna. Och jag ska inte så mycket som öppna en anteckningsbok eller skriva en endaste liten artikel. Fast blogga kan man ju. Och öppna datorn också. ;en det är ungefär som mycket jag kommer göra. Istället ska jag bara vara - vilken floskel - men jag ska inte sätta klockan och inte ligga på natten när jag i alla fall inte kan somna - och tänka nu ringer klockan om tre, två eller en timme. Förresten - har jag berättat att jag kommit med i en sömnstudie för min insomnia. Jo minsann det har jag och nu har jag precis startat upp. Det är oerhört intressant - och jag lovar återkomma med mer information. Kanske jag somnar här nu i detta nu när jag bloggar....zzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0