den ständiga medföljaren

Jag har något som jag alltid bär med mig, var jag än är. Det är på nåot vis väldigt tryggt och jag känner mig på så sätt alltid hemma. Var jag än befinner mig. Har haft det så länge jag kan minnas och det är inget jag däför behöver införskaffa mig. 
 
Det händer - men väldigt sällan - att jag tycker det skulle vara ganska skönt utan. Men som sagt, det händer nästan aldrig. Tror ni att det är ett gosedjur?  Nja inte riktigt. 
 
Det är min egen medhavda "hylla", där allting lägger sig. Som exempelvis smulor från en kardemummabulle eller en fralla. Hyllan sitter några centimeter nedför hakan. Och går inte att ta bort.
 
Ha nu en trevlig fredagskväll allesammans!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Det känner jag igen!

2014-03-21 @ 20:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0