vi & ni andra

Jo så var det det här med män! Dem kan man också spekulera mycket och länge om. Men jag har lärt mig av erfarenhet att det är ingen idé att ens försöka förstå dem. Männen alltså! Och som jag brukar säga; Man behöver inte förstå allt. 

Fast ibland händer det - ja just det! Att man förstår en man och då blir man ju inte klok på det heller! När G-d skapade Adam och Eva var det nog inte meningen att vi skulle konversera, diskutera och terapisera! Inte ens ÄLTA! Utan syftet med två människor av motsatta kön, var att föröka sig. Inget tjafs. Men redan då uppstod problem med äpple och orm och om någon hade behövt famljierådgivning så var det nog Adam och Eva.

Ryktesvägen har jag hört att männen inte förstår sig på oss kvinnor heller. Och det förstår jag inte. Vi som är så tydliga och raka! Eller... Men som sagt, man behöver inte förstå allt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0