TranportGate & begravda hundar

Skandal är bara förnamnet. Att inte vi svenskar reagerar mer kraftfullt när det gäller IT-skandalen och Transportstyrelsen är för mig en gåta. De skador som uppstått är så grava att man närmast kan jämföra det med spioners.

Att statsministern vetat mer är jag övertygad om. Flera i hans närmaste stab får bli syndabockar och man skyddar högsta hönset. Redan för några veckor sedan sa jag att här ligger många hundar begravda. Nu är jag övertygad om att det är en hel djurkyrkogård, som någon så klokt.

Att klaga på journalister och media är vanligt, jag kan ibland ha full förståelse för det. Men tack och lov för de seriöst grävande journalisterna som fortsätter gå till botten med detta.

Jag är övertygad om att fler huvuden kommer rulla . Vänta bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0