cocoinspiration.

Sedan urminnestider?! har jag inspirerats av Coco Chanels liv och leverne. Hennes väskor - de klassiska modellerna, skor, rosetter, klänningar, kavajer - ja i stort sett allt hon lagt sin hand vid. Karl Lagerfeld har anammat hennes "ådra" och bär hennes tunga arv med pompa och ståt. Jag piffar gärna till mina cardigans, tröjor eller kavajer med en svart eller vit blomma eller en rosett. En äkta väska har jag aldrig haft i min garderob,. men ett antal oäkta i diverse färger trängs där.med mina övriga 70 väskor.  
Snart har den tredje  filmen om modedrottningen  Chanel ´premiär i Sverige. Den handlar om hennes liv före hon blev berömd. Huvudrollen spelas av Audrey Tatou.  Och jag kommer att vara en av dem som sitter bland publiken. U bet!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0