VARNING!!

Till er alla som inte gillar mina inlägg om mina ättelägg - SLUTA LÄSA NU! För här kommer en liten blogg om min goaste sötaste klokaste smartaste yngsta arvinge.

Hon är bara bäst. Så är det! Hon har varit fantastisk under min tid efter sjukhusvistelsen, handlat och burit, diskat och plockat. Utan att pusta en enda gång! Ikväll gick vi på Japanska köket på Nybrogatan för att äta gott. Hon sin favoriträtt och jag fyra vegetariska små vårrullar, varav jag kunde äta två. Men man får vara glad för det lilla.

Vi skrattade gott åt våra bådas tokerier. Efteråt "storhandlade" vi och dottern släpade på två stora matkassar. - Slav, sa jag. - Barnarbete, sa hon!

På bussen berättade jag om dagen som gått och efter ett tag tar dottern upp sin iPod och jag fortsätter att prata och prata. Nästan hemkomna till Hjorthagen säger hon. Mamma jag har inte hört någonting av vad du sagt på  hela resan, med ett STORT LEENDE på läpparna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0