det är måndagmorgon...

Blir lite förundrar - eller VÄLDIGT förvånad - över att jag sover gott om natten. Kan inte påminna mig när jag gjorde det senast. De senaste decennierna - sedan jag födde första barnet - har jag sovit hakat och malet kan man säga. Känner ni igen det? Jag vet att jag inte är den enda! Men NU - de senaste fyra dygnen har jag sovit SÅ gott mellan klockan 24.00 till cirka 5.30. Jo, jag vaknat lite då och då och måste besöka det lilla rum i min våning som är iskallt och där jag inte har dator?!?! Men somnar om igen. Vadan detta?

Inte kan det väl bero på operationen? Jag var ju inte inlagd på en sömnklinik?!?! Kan det vara så att jag äter regelbundet, och kanske är trött efter rumsteringarna som skett i min kropp? En sak är säker, jag tänker inte analysera detta så väldigt mycket utan bara njuta av dess otium. Och sova på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0