framåt

Jag blir så enormt glad när jag får kommentarer. Framförallt när jag får höra att det går bra för mina medsystrar! Alltså för andra som gjort magsäcksoperationer. "Skånskan" som jag träffade på operationsmorgonen hon har börjat äta barnmatsburkar hon. Oj jag njuter med henne. Och kan viska i hennes öra att jag faktiskt prövade en bit kycklinglår i går. Och tuggade och tuggade och tuggade. Det gick jättebra och smakade mer än vidunderligt.

Idag är det "lortevejr" som min danske pappa brukade säga. Alltså lorteväder?!?!?! Grått mörkt och regnigt. Hade tänkt stanna inne hela dagen i protest. Men som tur var ringde bästisten och lockade ner mig till Alberts. Och där satt vi mitt i caféet med stoj och stim runtomkring oss! Men inte hörde vi det inte. Vi pratade och skrattade i några timmar och hade en helt underbar stund.

Nu ler jag av bara tanken. Det är gott med vänner och goda skratt! Det förlänger livet långt...............






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0