hybris...

Igår var det dags igen. För tv-teamet från TV4 Kalla Fakta att filma och intervjua. Det har ju gått fyra veckor sedan livsstilsomläggningen och de ville följa upp mig och se hur det har gått. Och var skulle inspelningen äga rum om inte på ett av mina favoritcaféer - ALBERTS! Det var så häftigt.

In kom de, fotografen, ljudteknikern och reportern. Med kameror, lampor, skärmar, mikrofoner - ja det hele. Och så började de rigga upp allteftersom. Ni kan tro att jag njöt. För jag måste erkänna att jag alltid varit något av en exhibitionist och när man då får sitta mitt i detta himmelrike och veta att de göra allt för att filma mig! Oj oj oj. Och alla gästerna på caféet som tittade på mig. Jag kände att det snart var dags att alltid vara redo med en penna och papper så att jag kan dela ut autografer. Hybris, jag?!?!? Diva, jag?!?!?! - Nä! Det har ni fått om bakfoten! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0