kommer du upp på stolen?!?!?!?!

Tog min älskade buss ner till byn och gick in på en av mina favocaféer Alberts. Där tog de emot mig med öppna famnen och kramar och "peppar peppar"! Det var ett mottagande värt en Drottning - jag lovar. Jag rördes till tårar. Så sa Miro var vill du sitta Daisy - där jag brukar sitta sa jag. I fönstret. Där har jag suttit i fem år??? - Ok, svarade han och tittade på mig. Kommer du upp på stolen? Först blev det tyst sen började vi båda skratta och han sa - jag menar inte som det låter. Jag menar att nu när du är nyopererad så kanske du behöver hjälp. Men vi skrattade hjärtligt.

Jag kan berätta en hemlighet, det var precis lika svårt som vanligt att komma upp på den höga barstolen. Är man 161 i strumplästen och väger 90 plus då är det inte så lätt att ta sig upp.....Men se det berättar jag INTE för Miro!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0