nya smaker - förändring

Just nu i denna minut sitter jag med en kopp välling bredvid mig. Detta är EN STOR FÖRÄNDRING av flera skäl. Jag som sedan snart 11 år tillbaka inte ens rört frukost. Och välling - det är något som småbarn äter - INTE JAG! Och nu kan jag vakna mitt i natten och längta till min vällingmugg.

Det är förändringar av stora mått för Daisy. Det vill jag lova. Och jag kan också garantera att jag verkligen njuter! Men om någon sagt detta till mig för några veckor sedan - att jag skulle sova på nätterna, gå upp på morgnarna och inta en kopp välling, då skulle jag nog skickat den personen på ett läkarbesök!!!!

Men som sagt, förändringens tid är här.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0