uppskattning

Idag köpte jag en vacker rosa-vit Gerbera och gick in med den till Alberts. De är så goa och gulliga mot mig och jag tycker inte det är mer än rätt att de också ska få något uppskattning av mig. Ibland köper jag några värmeljushållare som de kan lysa upp med. Någongång har de fått växter eller varsin ros. Men idag var det Miros tur. Tyvärr var han inte där, men han blir säkert glad när han kommer in lite senare.

Jag njöt när jag satt och väntade på en av bästisarna. Stearinljusen var som vanligt tända och mysstämningen hög. Den lilla obligatoriska latten på laktosfri mjölk intogs och jag tyckte att det kändes extra skönt att sitta inomhus när jag såg hur det regnade utanför.

På Alberts är man alltid välkommen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0