chockerande

Om våren har jag skrivit massor. Och om att det är min favoritårstid. Jag fullkomligt blommar ut under denna tid. Men det finns en sak, ett endaste aber med denna säsong. Och det är de fisvita benen. När man blir tvungen att visa upp dem och dela med sig av dessa så till den milda grad fula bleka småknottriga tingester. Och två är de också????

Inte nog med att man ska avkläda dem de blir så synliga. För alla. Så nu idag tänker jag inte visa upp dem utan bekläda dem med antingen ett par strumpor eller ett par byxor. Kanske imorgon, eller i övermorgon....



Kommentarer
Postat av: Lillemor Steen

Hihihihi, men Daisy, det är bara du själv som funderar på detta. En lite färgglad underdet och vips så ser det bättre ut.

2011-04-25 @ 12:20:29
Postat av: emilia

Ge dem några timmar i solen och sedan får de en fin vårfärg!

2011-04-25 @ 18:05:04
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Mari

Som Lillemor skrev, så är det bara du själva som funderar på detta. Om du inte vill visa dina "vita" ben, så får du kanske fuska med brun utan sol. Det funkar jättebra för mig. Men jag bryr mig inte om att mina ben är vita. Är det någon som blir bländad så bjuder jag på det.



Kram <3

2011-04-25 @ 20:23:09
URL: http://marimanfredsson.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej mitt bästa tips är Dove Summer Glow en hudlotion med lite brun utan sol som ger en jämn fin lätt brun ton som ser naturlig ut finns för ljus hud och normal hud för typ 50 spänn på Maxi. Smörj på och den håller typ 4-5 dagar sen lite till sen har du vant dig och dessutom hunnit få lite naturlig färg- lycka till

2011-04-26 @ 21:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0