ett halvår

Jag fattar inte att det gått ett halvt år sedan jag började mitt andra nya liv. Makalöst. Och det är ju något som måste firas. Jag är en sådan person som firar ALLT SOM FIRAS KAN!

Så idag när jag befinner mig i Göteborg för att jobba och författa så firade jag med ett inköp av kjol och topp i storlekar 40 resp 42. En helt underbar känsla.

Nu har jag flyttat ut kontoret på balkongen på ett av mina favorithotell, Quality 11 på Eriksberg. Bättre kan man knappast ha det. Taxichauffören sa till mig att att detta var en bra körning. Då trodde jag han menade att det var en bit att köra, men se det var inte alls det. Han hade varit sjöman en gång i tiden och när han kommer ut till Eriksberg så brukar han parkera taxin och sätta sig vid ett av caféerna vid kajen, ta en kopp kaffe och lite frukt och NJUTA! Sådana taxichaufförer gillas!




Kommentarer
Postat av: Lillemor Steen

STORT GRATTIS Daisy, hoppas att allt är precis så bra som du önskat dig.



Kram på dig / Lillemor

2011-04-28 @ 16:06:53
Postat av: Mari

GRATTIS på 6 månaders dagen!!!!

Vilka fina kläder du inhandlat. Vilken underbar utsikt du har från hotellet.



Kram

2011-04-28 @ 19:32:39
URL: http://marimanfredsson.blogg.se/
Postat av: Bosse

Underbar stad! Feskekörkans mat är fin också ! Ha det så bra där nere !

2011-04-28 @ 20:58:59
URL: http://hogrelius.blogspot.com
Postat av: Lena

Grattis till halvårsdagen!! Det är så fint på Eriksberg, hade gärna bott där. Tänk att få lukta på vattnet varje dag... mmm. Saknar havet. Men jag luktade på vattnet en hel del i måndags när jag var i Ellös. Kram

2011-04-29 @ 06:27:13
URL: http://zitalena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0