lapar

lite sol också här i Göteborg. Inte bara skriver och författar alltså. Men man kan faktiskt göra både och. På min altan har jag suttit med dator, kaffe och både glot, jobbat, solat och njutit. Det handlar om simultankapacitet. 

På tal om det, så undrar jag hur det står till med den ibland. Alltså simultankapaciteten. Jag kan till exempel inte prata i mobilen och gå samtidigt. Det är SANT. När det ringer stannar jag. Och där står jag på samma plats, så länge samtalet varar. 
Måste vara mina manliga hormoner som spökar=)!








Kommentarer
Postat av: Bosse

Snygga fötter på bild, ser inte ut att ha blivit förstörda i dåliga skor. När jag arbetade på den sk långvården så fanns gamla kvinnor som inte kunde gå längre därför att de hade förstört sina fötter i för trånga skor. Deras tår låg i en klump på varandra och det gick inte att få balans i foten när de försökte gå. Vi satt på dem gympaskor och det blev lite lättare för dem!

2011-04-29 @ 18:48:36
URL: http://hogrelius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0