marschälskare

Jag har det i blodet. Så är det! att jag älskar marscher. Ganska ovanligt för att vara kvinna - men jag har ingenting emot att vara ovanlig.

Nåväl - pappa hade radio i sin tjusiga bil. Och när han körde ute på landsvägarna så öste han på volymen så till den milda grad. PÅ med marschmusik och ner med rutorna. Och så stampade han på gaspedalen i takt med musiken. Ettt antal gånger blev han stoppad av polisen. Och till sist var han tvungen att montera ut radion. Det gick helt enkelt inte ihop. Han, marscherna, gaspedalen och takten. Åtminstonde inte ute på landsvägarna. Det var ett värre öde för honom.

Så det är därifrån jag har det - min kärlek till marschmusik. Men jag har å andra sidan inget körkort och ej heller bil. Så jag kan stampa i takt hur mycket som helst. Tack och lov!



Kommentarer
Postat av: steph

äcklig bild. fötter äcklar mig.



(typisk bitter kommentar)



vet du förresten varför bussen var försenad? vill gärna veta faktiskt.

2011-08-16 @ 22:35:58
URL: http://stephiesmode.se
Postat av: Linnea

Jag har skrattat så när jag läst detta inlägg!

TACK

2011-08-18 @ 21:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0