sleepless.......

nä jag kan helt enkelt inte somna. Har nu räknat får om och om igen. De har hunnit bli många nu! Försökte med kor också men se det gick inte alls! Så nu har jag satt mig vid datorn. Fast jag har först löst Svenskans korsord och läst det viktigaste där. Det var mest om blåsor, alltså de fina vackra sakerna som damerna hade på sig på Nobelfesten!
Ja ja alla var inte vackra, men annorlunda kan man ju säga diplomatiskt!

Skulle jag  nu vara bjuden på festernas fest så skulle jag nog ha en röd klänning i år. Kanske uppsydd av Pär Engsheden som i min smak är en av världens bästa designers. Vilken dröm! Jag tror jag hoppar ner i sängen och drömmer om det! Godnatt - eller godmorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0