hjärtedag

Säkerligen är jag inte den enda som skriver om Alla Hjärtans Dag idag. Man må tycka att den är kommersiell men jag gillar den. Har alltid gjort. Kommer ihåg när barnen var små och jag smyckade hela köket med hjärtan av alla de slag. Och frukosten var pyntad med små hjärtan på smörgåsarna. Barnen uppskattade det.
Det behövs så lite för att visa sin kärlek. Självklart ska det inte bara vara så att man enbart denna dag sprider kärlek och varma tankar. Men om det nu är så att det är lite torftigt med det, så påminns man i alla fall.
Och för dem som tycker att de inte har någon att "hjärtas" med, så kan jag säga så här. Hjärta med dig själv. Det gör jag. Jo jag vet att jag är rik som har ungdomarna och goda vänner. Men jag har också mig själv. Och jag hjärtar med Daisy också. Idag ska jag köpa mig själv en blombukett, tulpaner och njuta av.
Jag har sms:at massor med kontakter i min telefon. Uppdragsgivare och vänner. Och släktingar. Skickat hjärtanskramar via cyberspacen. Och det verkar uppskattas.
Så njut av denna kalla men varma hjärtansdag!
Kram till er alla därute

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag tycker också att det är underbart att kärleken får en egen dag, en dag då vi kan passa på att ge lite extra kärlek och förhoppningsvis få lite extra kärlek =)

2011-02-14 @ 10:04:42
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Åh vad roligt att du gillar den =)

Ja den är till salu =)

2011-02-14 @ 10:21:31
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Hej, du har nog blandat ihop mig med tjejen som kommenterat ovan, det är hon som gjort den härliga "hjärtansdagstavlan" =)



2011-02-14 @ 14:03:30
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0