kuvertet

Det kom häromdagen. Och jag tänker inte öppna det. Dels för att det är jäääääääättelång tid tills det ska användas och dels för att jag bara blir förbannad när jag sprättat upp det. Och varför ska jag utsätta mig för att bli förbannad! När jag vet det innan=)!

Och vad det är - jo det oranga pensionskuvertet. Ni unga som läser detta behöver inte bry er. Men ni som är i min ålder!?!?!? vet precis vad jag menar! 

Nu får det ligga längst ner i hyllan. Som demonstration helt enkelt. Slänger det gör jag inte, för den oranga färgen är vacker!!!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

låter bra att lägga det längst ner :)

2011-02-21 @ 11:35:15
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Karin

Hoppas du får en superfin start på veckan! kram

2011-02-21 @ 12:02:43
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Markvärdinnan



Öppna!Kan vara en bra överaskelse. . .

2011-02-21 @ 16:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0