mina ballerinas

Nu har vi gått omkring i våra kängor, stövlar, curlingar - kalla dem vad ni vill - i tre och en halv månader. Och jag tycker att det räcker. Lika mycket som jag älskade att ta på mina nyinköpta mörkbruna moccastövlar med vit fårskinn i början av november lika mycket hatar jag det nu. Så i söndags när solen sken tog jag på mina söta små svart ballerinaskor. Jo det är sant. Den sjätte februari 2011.
Jag kunde helt enkelt inte låta bli. Till det hade jag svarta tjocka strumpor och kort kjol! Det orsakade en hel del kommentarer på stan och på styrelsesammanträdet jag var med på. Fryser du inte? Men kära Daisy det kan vara farligt? Och så den yngste arvingen - mamma du är inte klok?!?!
Idag skiner solen så fint och jag får det där ballerinasuget igen. Ska jag - eller ska jag inte? Det är frågan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0