direktören

Min pappa gillade titlar. På den tiden - stenåldern - så var titlar oerhört viktigt. Det gav status och pondus. De sista åren han levde hade han kontoret hemma. Och det tyckte självklart jag var väldigt spännande. Han var precis som hans numera 54-åriga ättelägg enormt frihetsberoende. 

Som till exempel att ta sig ett bad mitt på dagen. Då sa han till mig. - Daisy, kan du sköta telefonen. Säg att direktören sitter i möte!!!!

På allmän begäran - den var bra den va eller hur?? - så visar jag några av de senaste dagarnas inköp.  Skor hade jag ju inga - eller hur?!?!?!?!?!







Kommentarer
Postat av: Mari

Vilka söta klänningar och skor. Hoppas att du får mycket användning av dem.

Ja, du skor får man aldrig för många av ;)



Kram

2011-07-18 @ 17:23:25
URL: http://www.marisdag.blogspot.com
Postat av: Anonym

Som om jag hade handlat de själv :)



En fortsatt skön SOMMAR till Dej



Kram

Louise

2011-07-18 @ 21:51:53
Postat av: Linn

Vilken underbar rosa klänning! Och en underbar historia om din far också för den delen. Bada mitt på dagen - det skulle jag också vilja kunna göra!

2011-08-01 @ 23:37:40
URL: http://lyckoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0