när orden tar slut

tyst har det varit här på bloggen några dagar. Jag har behövt tid till eftertanke - kontemplation. De fruktansvärda terrordåden i Norge tog slut på orden. Jag fick helt enkelt inte ihop det! Jag har ältat det fram och tillbaka. Tänkt på föräldrar, syskon, mor- och farföräldrar, barn, vänner med flera. Hur de lider nu. Att de aldrig mera kommer få träffa deras sina. 


Igårkväll träffade jag min finaste veninde Ann-Sofie över en bit mat i Norra Hamnen i Helsingborg. Det var gott för knopp, kropp och själ. Det behövde vi båda. Prata, skratta och gråta lite omvartannat!


När orden tog slut! Nu börjar de sakteligen återkomma!






Kommentarer
Postat av: Per

Du sätter orden på pränt. Tack och fint att du är tillbaka

2011-07-26 @ 18:44:12
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/july/tisdag-dagens-blogg-3.html#comment

2011-07-26 @ 19:22:19
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: marina berglund

Ja, det är för hemskt det som hänt i Norge!!!



...Fast livet rullar vidare... minns för längesen när min bror blev dödssjuk och var i akut behov av ett nytt hjärta.. Jag var förbannad över att alla levde som vanligt och roade sig- mådde tom dåligt över alla kort i pressbyråns ställ, där det stod (Hjärt)liga gratulationer...;-) i samma veva sköt Mattias Flink ihjäl en massa människor...:-( och hur sjukt det än låter så hoppades vi att någons hjärta skulle passa min bror...

Inget gick att använda- men det löste sig ändå!



Men i all sorg, så går livet vidare...Jobbigt för dem som är mitt i sorgen!



Just nu sörjer jag med dem i Norge! Samtigigt som jag njuter av min första semesterdag med barnen vid havet!



Livet är inte enkelt...

Kramiz Marina



2011-07-30 @ 00:03:20
Postat av: emilia

Ta hand om de dina, sköt om varandra.

2011-08-01 @ 16:36:40
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0