omhändertagandet

"Vi har gett dig ett härligt rum högst upp och ska ta väl hand om dig." 

Så skrev Victoria på Hotell Quality 11 i Göteborg. Ett av mina favorithotell. Mailet fick jag dagen innan jag skulle anlända och det är kanske inte så märkligt att jag älskar det så. Alla kvinnliga anställda i receptionen är helt underbara. Serviceminded, glada, tillmötesgående och positiva. Sådant värmer och gör att jag återkommer.....

Nu på tåget från Göteborg hem till Stockholm. Efter tre veckor på resande fot. Har haft den bästa av semestrar  - en magisk sådan. Med underbart väder, ljuvliga utsikter, hav och njutning. Tänk vad vi alla behöver det! Och det är inte slut än. Säger en som ständigt försöker njuta!




Kommentarer
Postat av: emilia

Njut av att komma hem och sova i egen säng! Kramar!

2011-07-15 @ 22:32:28
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0