synder & drottning

"Välkommen Daisy", sa hon när jag anlände. Karin i receptionen på Hotel Clarion Collection Carlskrona. Sådant värmer och man känner sig om en drottning. Jag tror till och med att jag växte på längden en aning. Kanske en två-tre centimenter. Vilket skulle betyda att jag nu är 163 cm. Oj oj, får nog ringa till hotellet i Göteborg och säga att de införskaffar en låååååååååååång säng!

Idag när jag skulle checka ut så stod hon där igen - Karin. Med sitt smittande leende och trevliga sätt. Jag tittade ner i golvet och viskade att jag hade tagit lite saker i minibaren. - Har du Daisy, sa hon. Men du ska ju inte äta sådant. Det vet hon nämligen för hon följer min blogg. Nä sa jag det ska jag inte. Men om jag vet att det ligger sådana saker där så är jag så rädd att de ska mögla!!!

Då svarar denna underbara människa. Nästa gång du ska ner hit, så maila eller ring, så tar vi bort alla sådana hemskheter så du slipper frestelserna. Förstår ni. Vilken service. Empati kallas det för.

Efter tre härliga dagar på hotellet och i Karlskrona med omnejd sitter jag nu på tåget till Göteborg. Vad som väntar där, ja se det återkommer jag till!





Kommentarer
Postat av: LInnea

Jag har också bott på Clarion Carlskrona. Jättetrevligt. Och du det var tack vare dig Daisy - ditt tips

2011-07-09 @ 18:14:51
Postat av: Emilia

Det låter väldigt trevligt! Roligt att dina läsare finns utspridda i landet. Är vi många som följer dig? Må gott!

2011-07-10 @ 15:28:51
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0