uppfriskande

Idag har jag gjort något som jag gjort flera gånger. Men jag tröttnar aldrig. Om jag hade fått bestämma hade jag nog gärna gjort detta varje dag. Det är gott för själen, kroppen och knoppen. Man mår sanslöst gott efteråt och det ger endorfinkickar så det slår gnistor om det. Jag är helt säker på att alla människor på denna jord, borde göra detta flera flera gånger om dagen. Eller åtminstone en gång om dagen! Tänk så gott alla hade mått!

Nu vet jag vad ni tror att jag gjort - jo jo. Men se det är inte alls så som ni tror. Ni tror förståss att jag har .........
SHOPPAT - hahahahaha! Eller något annat?!?!?!
Nä det har jag inte alls det gjort. Jag har vistats på havet. Och det är riktigt gott. Jag har besökt Sjövärnskårens sommarskola Kungsholmen som ligger i Karlskronas skärgård. Dit tar man sig med båt. Och jag ÄLSKAR att vistas på havet! Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Vatten är en lisa för själen!
På bilden är det hon - alltså jag - som sitter till "rors" på fina båten Östhammar. Om ni undrar vem mannen är som står bakom mig, så är det chefen för marinen eller som det numera heter marininspektören Jan Thörnqvist!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0