bokmal


ÄNTLIGEN är det sommar. Och jag har börjat läsa igen. Böcker alltså. Om ni följer min blogg så vet ni att jag endast kan läsa romaner och deckare från den första juni till den 25 augusti. Knäppt - jo visst, men sådan är ju jag!

Så nu har jag fyllt på förrådet så att det finns att tillgå. Det gör jag alltid hos "min pockethandlare" i tunnelbanegången Östermalmstorg, Stureplan. Där jobbar världens goaste tjej som kan allt om böcker och lite till. Och så vet hon precis vad jag gillar. Hon är bäst och har ALLTID rätt!

På allmän begäran visar jag här också en bild på några av mina senaste klädesinköp. Men bara några, annars får ni kanske en chock om jag skulle visa allt...........








Kommentarer
Postat av: Linnea

God läsning

2011-06-22 @ 10:20:56
Postat av: nicole

snygga kläder! :)kika gärna in på min blogg o säg vad du tycker :)

2011-06-22 @ 17:28:26
URL: http://fasty.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh, en som gillar böcker! Precis som jag och vilken tur att jag hittade hit. I min blogg kan du vara med och tävla om en bok. Det kostar ingenting uton kanske en minut. Vinner man betalar jag självklart frakten. Vill du veta mer? Kika in i bloggen och leta reda på tävlingsinlägget.



Super mysig blogg du har!

2011-06-22 @ 19:22:19
URL: http://tholen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0