gott kaffande

Jo jag vet att jag är lite tjatig med mitt kaffande på stan. Men det är ju där på caféerna jag har "mitt kontor"! Och då är det viktigt att det är bra miljö, bra glo-ställe, gott kaffe och trevlig personal. Alltså fyra kriterier för att det ska få 10 daisystjärnor. 

Waynes på Stureplan är ett sådant ställe. Tjejerna som arbetar där är alla helt bedårande trevliga. De pysslar och fixar, donar och plockar. Alltid glada och tillmötesgående. Kaffet smakar vidunderligt i alla former. Man sitter perfekt i fönstret med utsikt över Stockholms stresstråk numero uno och njuter själv av att vara HELT lugn. Och musiken är lugn och behaglig. Mer sådant....



Kommentarer
Postat av: Per

Men det är ju så bra med dina "stjärnor" för då vet man att det är ett bra ställe.

2011-06-23 @ 10:08:24
Postat av: Lisa

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-13 @ 00:32:13
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0