julklapp mitt i sommaren

idag så där lagom till midsommar tog jag hatten på huvudet och bootsen på fötterna - inte tvärtom - och gav mig ner till byn. För idag delade jag ut midsommarchoklad till dem som jag tycker så  mycket om. De som värnar om mig och alla andra gäster och kunder. Mina favoriter på Waynes Mathilda och Pernilla, Gossarna på Alberts, Miro och Victor och söta Fathma som arbetar på Åhlens Östermalmstorg. Och så fina Louise i Pocketshopen Östermalmstorg.


Tänk att en liten present kan göra så gott. Alla blev de så glada och tacksamma att jag kände hur mina ögon fylldes av tårar. Men nu ska jag inte bli sentimental. Utan faktiskt bara uppmuntra er andra att göra samma sak. Det behöver inte vara jul för att man ska ge en present. Och inte födelsedag heller. Utan en helt vanlig dag, sådär inpå midsommar.



Kommentarer
Postat av: emilia

Vilken fin gest!

2011-06-23 @ 22:34:05
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0