om utlämning av barn

STORA RUBRIKER blev det när när det stora billiga varuhuset lämnat ut fel barn till fel föräldrar. Det säger mycket om dessa kortlivade barninstitutioners policy men kanske ännu mer om det föräldrarpar som gick iväg med ett annat barn än deras eget?!?!?!?!?! HUA, säger jag bara.

Jag har i alla fall bestämt mig! Nästa gång vi besöker det runda varuhuset så ska jag INTE lämna in mina barn där! Aldrig aldrig. ALDRIG!

Fast å andra sidan, så är de ju 18 respektiva 23 år. Det är ingen risk att de blir utlämnade till fel föräldrarpar!

Kommentarer
Postat av: emilia

Hej Daisy! Jag hoppas att du mår väl! Jag funderade också över föräldraparet som tog med sig fel barn!

2011-06-20 @ 19:54:09
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0