rosor

Hela denna ljuvliga lilla stad prunkar i rosor: Röda, vita, gula, oranga och rosa. Det är helt sanslöst sagolikt. Dofterna sprider sig med vinden och det ger en extra pittoresk känsla. 

Just därför var jag bara tvungen att köpa dessa morgonskor. Fast det är ingen ros det är en tusensköna, margeruitte eller prästkrage också kallad - just det daisy! Klart att jag skulle ha dem, eller hur?

Idag har verkligen varit ansträngande. Suttit på bryggan sedan klockan åtta imorse. Bara rest mig upp när jag skulle äta lunch och fixa kaffe med kaka till mina goda sjövärnare som var här för att fixa trädgården. Efter den kraftansträngningen tog jag mig till bryggan igen och det är hela fem meter dit!









Kommentarer
Postat av: Mari

Jag förstår att det är ansträngande att gå de 5 meterna ;)



Kram

2011-06-28 @ 21:15:04
URL: http://www.marisdag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0