vaddå mellanmål

Det har jag väl aldrig i mitt liv ätit förr? Alltså före mitt andra nya liv startade. ALDRIG! Jo en chockladkaka då och då, titt som tätt, men det var inte mellanmål. Men som jag berättat så äter jag sex - sju gånger per dag numera och i det inräknas mellanmål. Och då blir jag alltså inte hungrig eller sötsugen. Så är det.

Nu har jag med mig frukt på mina resor runt omkring! Planering helt enkelt. Något som jag aldrig ägnat mig åt förr. Jo i mitt arbete - men inte i mitt privata liv!
Mellanmål är häftigt! minsann. Och på bilden syns det jag har med mig nu när jag är i Göteborg på jobb!



Kommentarer
Postat av: Fattie

oh så sugen jag blir på apelsiner när jag ser bilden. Eller lite cola med pressad citron i kanske...



I vilket fall, förlitar mig aldrig helt på tv4 chatten, men jag skrev en fråga där och kan lika gärna ställa den här också (bara ifall att den inte dyker upp i chatten)



Jag skrev att jag tycker du höjde nivån i hela programmet! Är själv är GBP opererad (sen 1,5 år tillbaka) och mår toppen. Min mamma opererade sig med banding metoden -92 och har haft en del problem liknande dina.



Jag undrade hur det känns att ha varit den mest "ner på jorden"-personen i programmet, och dessutom varit relativt positiv och hoppfull när de andra deltagande var så väldigt negativa?



Ta hand om dig och fortsatt lycka till med ditt nya liv! /Fattie

2011-03-10 @ 22:15:30
URL: http://tjockasmalajag.blogspot.com/
Postat av: Carina

Hej Daisy!

Kan bara inte låta bli att skriva till dig, dels för det fängslande inslaget i TV nyss, men mest för att jag var vän med din syster Liz under gymnasietiden! Senast vi träffades var på hennes bröllop, så det är "hundra" år sen...mycket har hänt sen dess och det skulle vara roligt att höra mer om hur ni har det! Bor ni båda kvar i Stockholm t ex? Minns att jag köpte en klänning i affären där Liz jobbade då och som er mamma hjälpte mig att ändra! Kram från Carina

2011-03-10 @ 23:20:27
URL: http://carinagronlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0