detta är en av

orsakerna till att jag älskar Danmark. Jovisst har jag danskt påbrå på fädernet. Jag har även bott och verkat i Dronningens By! Men det är något speciellt med danskarna som jag inte riktigt kan sätta fingret på. Det finns en "hygge" (ungefär översatt med myskänsla, men inte riktigt) över många saker. 

Sedan är det ju faktiskt så att nu när jag inte bor där så behöver jag inte reta mig på en massa tossigheter som de gör! Alltså regeringen bland annat. Och det är en härlig känsla. Att slippa reta sig på dem. Fast förbannad kan jag bli, men det går över. Snabbt. 

Att bli förbannad är mycket bättre än att bli ledsen, för det tär inte på känslorna på samma sätt! Det har jag själv kommit på. Och jag tror att jag börjar bli överintelligent! Eller.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0