knoll & tott

Ni vet ju att jag har en förkärlek för att kalla saker och ting "mitt" och  "mina". Och så är det också med herrarna Knoll & Tott! De är "mina". Förstår ni ingenting, nä det kanske inte är så konstigt, men nu ska jag förklara....

Jag är chefredaktör för den förnäma tidningen Sjövärnsposten. En frivillig försvarstidning. Det är ett hedersamt uppdrag som jag verkligen ÄLSKAR! Genom det uppdraget har jag kommit i kontakt med människor runt om i Sverige som verkligen brinner för sin uppgift, som älskar havet och sitt land. Men nu var det ju inte det jag skulle berätta.....

Så har jag två kollegor, två sjövärnare som jobbar som bildredaktör respektive grafisk formgivare. Vi har blivit ett KANONTEAM, jobbar bra ihop, umgås privat, har sanslöst roligt när vi skapar tidningen och kreativiteten ligger nästan alltid på topp. För några år sedan var det någon som sa: - Daisy, hur är det med Knoll och Tott! Och menade såklart mina kollegor. 

Och på den vägen är det. De heter helt enkelt Knoll & Tott. Och de är båda otroligt duktiga, fantastiska kollegor och lika tossiga som jag! Mina Knoll & Tott alltså!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0