om jag blundar

så tror jag att jag är Audrey Hepburn eller Jackie Kennedy eller varför inte furstinnan Grace. Men sedan öppnar jag ögonen och ser att det är jag inte alls utan den helt vanliga Daisy. 

Jag har nämligen en stor fäbless för Chanel och Hérmes! Väskor, skor, kläder ja allt. Men i min garderob finns inget av dessa märken. Däremot flera kläningar som inspirerats av dessa märken. Elegant snyggt och klassiskt.

Igår köpte jag en helt bedårande klänning som starkt påminner mig om Audrey Hepburn, Jackie Kennedy och Grace Kelly i en mix. Och som sagt när jag blundade så drömde jag mig bort till ett slott någonstans i södra Frankrike eller ett party i en vacker trädgård kanske.

Men inte behövde jag drömma så länge. Jag träffade min underbara veninde på ett glas champagne. Och sedan åt vi gott på Costum House nere vid vattnet i Köbenhavn. Och Costum House är gamla Tullhuset där man anlände när man kom med båt från Malmö. Så det är lite av mina "gamla" kvarter. 

Allt detta upplevde jag iklädd min kändisinspirerade klänning. 



Kommentarer
Postat av: Mari

Vilken fin klänning.

Hoppas att ni hade det trevligt?



Kram

2011-05-13 @ 16:51:22
URL: http://marimanfredsson.blogg.se/
Postat av: louise

Hej



ååååå vad Du är fin!!!!

har också gjort en GBP-op.

önskar Dej en härlig sommar och sköna

upplevelser i Din vackra klänning



Hälsning Louise

2011-05-13 @ 18:47:35
Postat av: emilia

Den var verkligen vacker och sitter underbart på dig! Njut av att vara Daisy Hepburn! En Hermès Birkin till det så är bilder komplett! Trevlig helg!

2011-05-13 @ 20:46:32
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: emilia

detär vi verkligen värda! Jag drömmer också om chanelen, snart kanske den faller från himlen i min famn!

2011-05-13 @ 21:04:18
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0