unga bloggare ger mig

inspiration. Och det är fantastiskt. Så här är det. I helgen hade en av våra kvällsblaskor (den som är till vänster) en artikel skriven av en avundsjuk gnällig skribent. Tidningen är inte värd att nämnas med namn och inte hon krönikören heller. Men artikeln gick ut på att unga kvinnliga bloggare bara är intresserade av mode, sig själva och egotrippen.

Det är så korkat skrivet att jag nästan trodde vi hade gått tillbaka till 1968. Jag har fått så mycket inspiration av dessa unga kvinnliga bloggare. De är driftiga, påhittiga, i tiden och enormt smittande. Att de är egocentrerade - so what. Ingen av dem har fått något gratis, de kämpar och jobbar på. Självklart finns det säkerligen bloggar som är mer eller mindre seriösa, men det gör det ju bland oss äldre ungdomar också =)!

Jag är en STOLT mamma till en dotter som bloggat i fyra år. Då var hon 14 år. Det var hon som fick mig att starta upp. Hon har sin dröm och sitt enorma "GO"! Hon vet vad hon vill och hon kämpar och jobbar på. Förutom att hon pluggar! Driven, smart och målmedveten. Vad är det för fel med det!

Så nu har jag gnällt av mig. Det är ovanligt att jag gör i min blogg. Men jag var tvungen! Så tjejer - stå på er, fortsätt blogga och gör er dröm!





Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack för att du skrivet så

2011-05-24 @ 09:41:50
Postat av: Anonym

allt bra?:D

2011-05-24 @ 10:14:44
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: emilia

hej Daisy!



Jag läste också den artikeln och blev minst sagt trött.



Det skulle vara roligt att kika in på din dotters blogg ibland, finns det möjlighet att få adressen?



Mvh Emilia

2011-05-24 @ 11:13:19
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Beate

Bra skrivit!



läste också artikeln och fick samma reaktion!



skrev ett inlägg för någon dag sedan om varför just jag blev så insatt i bloggvärlden.

Om du har tid får du jätte gärna läsa, och lämna en kommentar så jag ser att du läst! :)



Kram Beate

2011-05-24 @ 12:34:21
URL: http://nattstad.se/Beatenelly
Postat av: jenny

bra skrivet :-)

2011-05-24 @ 12:47:04
Postat av: adqsufxr

Emenuken jahulu, nig az ama cacutiboji uduqitoc ec bipeqecih esiyeciwob luvowazay ideqa i!!!

2012-10-16 @ 04:46:58
URL: http://www.owuresi.com
Postat av: fqhfrer

Opi suwo rigivahole hecuda xovolacupe, sap eginaho azofiw ateje oyuvohuquc, eqax..

2012-10-16 @ 05:06:46
URL: http://www.cokeleye.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0