mission completed

Som ni märkt har jag haft blogg-paus i några dagar. Men väntar man på något gott så......

Istället har jag bland annat ägnat mig åt SANERING av dotterns rum! Eller rättare sagt, utrensning! Bort med loftsängen som stackarn haft alldeles för länge. Alltså hur kul är det för en 18-åring att trappa upp i den där varje kväll???? Men att ta ut den bara sådär gick inte. Mina fina underbara grannar hjälpte mig att montera ner den och kom med den otroliga idéen att skära ner benen och montera ihop den igen. Och det gjorde gullliga grannen. Så nu har vi en helt ny fin säng. 

Jag blev så enormt glad och tacksam över den hjälpen. Inte alltid så enkelt när man är självstående med tummen mitt i handen! 

Sedan har det slängts och slängts, sorterats och åter slängts! Nu ser rummet ut som ett helt nytt rum med färger ton i ton (som mamma givetvist inköpt på Åhléns Östermalmstorg)! Lampor, matta, sänglinnen och lite annat smått och gott!
Nu ska bara ättelägget godkänna alltihop! 



Kommentarer
Postat av: louise

Hej!



TACK för ordet jag sökt så länge: Självstående



Varm kram i novemberkvällen

från Louise

2011-11-04 @ 21:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0