ansiktsboken

nä nä jag ska inte skriva om någon skönhetsbok. Nä bevare mig väl, inte jag! Istället ska jag berätta att jag idag slutar Facebooka! I snart tre år har jag varit inloggad, nästan på heltid. Oj som jag älskat denna nutidens sociala torg. 

Fast i ärlighetens namn måste jag ju erkänna att jag var SÅ EMOT det där med Facebook, då före jag själv var med. Hua så hemskt. Hur kunde människor, ja hederliga vanliga människor fläka ur sig allt vad de gör och vad de ska göra och hur de gör det. Lämna ut sig helt enkelt!!! Nä sådant var inte för mig. Jag som inte har några principer. Så en dag bad jag min dotter hjälpa mig att få till det där Facebook och så var jag drabbad!

Oj så roligt jag haft. Nya vänner, nya bekantskaper, härliga uppdrag, hittat kusiner och gamla skolkamrater. Bestämt luncher och kaffatider. Skrattat åt andras härliga statusar men även åt mina egna! En underbar tid verkligen!

Men nu är det slut för min del. Alla förändringar de senaste veckorna har gjort mig helt tossig, eller tokigare kan man väl säga. Och nu ska det bli ännu mer! Varför ändra på ett vinnande koncept? Nåväl, i eftermiddag stänger jag ner och jag har redan börjat mitt avfacebookande.
Ha nu en fin lördag!


Kommentarer
Postat av: daniela

neeeeeeeeeeeej :'( nu blev ja ledsen :(

2011-10-01 @ 12:09:51
Postat av: Anonym

Man ska göra som man känner

2011-10-01 @ 12:31:22
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: marina

Hej Daisy!

Välkommen i gänget!

Själv gick jag ur för flera år sen, för att jag tyckte att det tog sådan tid...

(Minns att det var så svårt att radera sig från Facebook)

Sköt om dig! Njut av det härliga vädret!

Det ska jag!

Kramiz Marina

2011-10-01 @ 13:42:38
Postat av: steph

låter som du sagt upp dig från ditt jobb du haft i 25 år hahaha

2011-10-01 @ 18:00:09
URL: http://stephiesmode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0