den här dagen.....

för 39 år sedan blev jag förälskad upp över öronen. Oj oj oj! Där i skoltrappan såg jag honom för första gången och det var kärlek vid första ögonkastet. Han var så söt så söt. Med sin bruna kalufs och blåa ögon. Jag var 15 och han var 18! Jag var så kär så att det gjorde ont i hela kroppen. När vi sågs så hördes mitt hjärta bulta hårt och på nätterna drömde jag om honom. Hela mitt liv var uppfyllt av denna Adonis!!!!

Men det var inte besvarat. Han såg mig inte ens. Men det hindrade inte mig från att vara - just så förälskad!



Kommentarer
Postat av: Emilia

Härligt med förälskelser!



Vet du Daisy, den 20 nov reser vi för 25 dagar i Thailand och då ska jag ta det lugnt och njuta! Längtar!

2011-10-20 @ 21:42:25
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0